close


 


Nothing seems to be the way that it used to
everything seems shallow god give me a truth
in me, and tell me someboy'd watching over me
and that is all i'm praying that someday i will understand
in god's whole plan and what he does to me
oh but maybe someday i will breathe and i'll finally see, see it all in my baby


 


don't you run too fast my dear, why don't you stop?
just stop and listen to your tears that's all you've got
it's in you, you see it somebody's watching over
and that is all i'm praying is that someday you will understand
in god's whole plan and what he does to you
oh but baby someday you will breathe
and you'll finally see, you'll see it all in your baby
you'll see it all in your baby


 


no moment will be more true than the moment i look at you.
it's in you, you see somebody's watching over you
and that is all i'm praying is that someday you will understand
in god's whole plan and what he does to you
oh but baby someday you'll breathe and you'll finally see
you'll see it all in your baby, you'll see it all in your baby,
you'll seeit all in your baby, you'll see it all in your baby


 



 



 


世上沒有任何事物能恆久不變、維持昨日的樣貌,
每個淺顯易見的改變,都是生命最真實的姿態。

我能感應,有人在默默地看護著我,
所以我常祈求上天,有天能讓我了解,
在上帝的計劃中,衪將如何處置我的命運。
或許某天我終能安心地鬆口氣,
我將在我的孩子身上找到答案。



別跑得太快,孩子,何不停下腳步、傾聽你的淚水?
或許能從中窺見生命的真意。
你是否像我一樣,也察覺到有人正默默地看護著你?
所以我常祈求上天,有天能讓你了解,
在上帝的計劃中,衪將如何處置你的命運。
或許某天你終能安心地鬆口氣,
因為你將在你的孩子身上找到答案。



當我看著你,沒有任何時刻能比此刻更真實。
你是否像我一樣,也察覺到有人正默默地看護著你?
所以我常祈求上天,有天能讓你了解,
在上帝的計劃中,衪將如何處置你的命運。
或許某天你終能安心地鬆口氣,
因為你將在你的孩子身上找到答案,
你將在你的孩子身上找到答案..........。


 


 


雖然我永遠也無法了解,孕育一個新生命時的心情與感動,


但藉由這首歌,也提醒我,每一個生命都是在這樣的殷殷期盼下來到這個世界,


所以無論如何,都不能放棄自己,


因為在我們不知道的地方,一定會有雙眼睛,在默默地看護著我們。

arrow
arrow
    全站熱搜

    小馬 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()