close

A bad dream / Keane




 


Where will I meet my fate?
Baby I'm a man, I was born to hate
And when will I meet my end?
In a better time you could be my friend


 


I wake up, it's a bad dream
No one on my side
I was fighting
But I just feel too tired
To be fighting
Guess I'm not the fighting kind
Wouldn't mind it
If you were by my side
But you're long gone
Yeah you're long gone now


 


Where do we go?
I don't even know
My strange old face
And I'm thinking about those days
And I'm thinking about those days


 


I wake up, it's a bad dream
No one on my side
I was fighting
But I just feel too tired
To be fighting
Guess I'm not the fighting kind
Wouldn't mind it
If you were by my side
But you're long gone
Yeah you're long gone now


 


命運會帶我走向何處?
我只是個生來就帶著仇恨的血肉之軀
而我何時會走到終點?
如果在對的時間相遇 我們也許會是朋友


 


我驚醒 這是場惡夢
沒人站在我這邊
我一直在為生存戰鬥
但我早已疲憊;
被迫戰鬥
我想我天生就不是這塊料
這我根本不在乎
我只在乎你是不是還在我身旁
但是你早已走遠 早已走遠


 


命運會帶我們走向何處?
我不知道
但我想念你 老戰友
我想念我們以前曾並肩作戰的日子


 


我驚醒 這是場惡夢
沒人站在我這邊
我一直在為生存戰鬥
但我早已疲憊;
被迫戰鬥
我想我天生就不是這塊料
這我根本不在乎
我只在乎你是不是還在我身旁
但是你早已走遠 早已走遠


 



 


有時我不免覺得,生命是場惡夢,


夜半驚醒時,情況並不會好轉,接著又跌入了另一個更深沈的惡夢中,


永無止盡的輪迴......


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    小馬 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()